Vanliga frågor: HAR DU FRÅGOR?
Nedan hittar du svar på vanliga frågor. Du är välkommen att kontakta oss på info@gymplay.eu eller på telefon +45 71 99 96 95 om du inte hittar svaret på din fråga
Onlineshopping och frakt
Hur köper jag på gymplay.se?
Hitta den produkt du behöver och tryck på knappen ”Lägg till i varukorgen”. Produkten läggs då i din varukorg som du hittar i det övre högra hörnet på gymplay.se. När du ska betala trycker du på varukorgen i det övre högra hörnet och väljer ”Gå till kassan”. Därefter anger du din faktureringsadress. Om du vill att produkten ska levereras till en annan adress än faktureringsadressen klickar du i rutan med texten ”Skicka till annan än faktureringsadressen” och fyller sedan i din leveransadress.
Måste jag skapa ett användarkonto för att köpa?
Nej, på gymplay.se behöver du inte skapa ett användarkonto. Du behöver bara ange dina uppgifter i samband med köpet. Vi rekommenderar att du registrerar dig för vårt nyhetsbrev. Då får du aktuell information om nya produkter, nya träningsvideor, spännande tävlingar och andra relevanta nyheter.
Vilka betalningsalternativ har jag?
Du har flera olika alternativ för att betala på gymplay.se, så välj det alternativ som passar dig bäst:
1. Betalning med betalkort: Du kan betala med Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard och Maestro. Betalning sker genom ePay betalningslösningar och är helt säker.
2. Betalning via banköverföring: Du kan också betala via banköverföring. Här kan du gå in på din internetbank och överföra beloppet till GymPlays bankkonto. GymPlay skickar din beställning så fort pengarna finns på vårt konto. Om du vill motta ditt köp så fort som möjligt ska du välja att göra en direktöverföring från din internetbank, så överförs pengarna direkt.
Min beställning gick inte igenom, vad ska jag göra?
Kontrollera att du har angett korrekt betalningsinformation. Använder du betalkort ska du ange följande information:
– kortnummer med 16 siffror (antalet beror på korttyp) som anges på framsidan av kortet
– utgångsdatum (anges på framsidan av kortet)
– CVC-kod (ett tresiffrigt nummer som anges på baksidan av kortet, precis ovanför magnetremsan till höger).
Om du fortfarande har problem ber vi dig kontakta vår kundtjänst på telefon +45 71 99 96 95, så hittar vi en lösning på problemet.
Vad kostar frakten och var levererar ni?
Frakt och administration kostar 99 kr per beställning. Beloppet läggs automatiskt till när du beställer varan.
Vi levererar till följande länder:
Sverige (gymplay.se)
Finland (gymplay.se & gymplay.eu )
Frankrig (gymplay.eu)
Holland (gymplay.eu)
Storbritannien (gymplay.eu)
Italien (gymplay.eu)
Spanien (gymplay.eu)
Republikken Irland (gymplay.eu)
Belgien (gymplay.eu)
Østrig (gymplay.eu & gymplay.de)
Tyskland (gymplay.de)
Danmark (gymplay.dk)
Færørene (gymplay.dk)
Norge (gymplay.no)
Bor du inte i något av dessa länder är du välkommen att kontakta oss, så att vi kan avtala om leverans.
Jag skulle vilja köpa en produkt hos GymPlay, men bor inte i något av dessa länder. Levererar ni till andra länder?
Vi skickar till stora delar av världen, så kontakta oss på info@gymplay.eu för ytterligare information. Pris och leveranstid kan variera beroende på var i världen du befinner dig.
Hur lång är leveranstiden?
Vi levererar med Interfjord från vårt lager i Danmark till Sverige: 1–3 dagar for större städer och 2–6 dagar for övriga.
Leveranstiden förutsätter att vi har varan på lager när du beställer den.
Hur får jag information om mitt köp?
När du har gjort ett köp hos GymPlay får du en orderbekräftelse via e-post. Därefter får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Vi håller dig uppdaterad om din beställning om det behövs. Du kommer att få ett e-postmeddelande om det sker ändringar i ditt köp eller leveranstiden.
Vanliga frågor Gymplay Airtracks
Kan jag ta med min Gymplay Airtrack utomhus?
Du kan enkelt använda din Gymplay Airtrack utomhus. Ta bort småsten och andra vassa föremål och placera din Gymplay Airtrack på gräset. Vi rekommenderar att du lägger en presenningsduk eller några filtar under den. Vi rekommenderar även att du undviker att lägga din Gymplay Airtrack direkt i solen under en längre tid, dels för att den riskerar att blekas och dels för att det använda limmet är temperaturbeständig upp till 80 °C, därefter finns det risk för läckage.
Vem är en Gymplay Airtracks avsedd för?
Gymplay rekommenderar Airtrack Trainer för barn i åldern 5–13 år. Små barn kan enkelt använda en Airtrack Trainer, men den är utformad för att ge perfekt studs för barn som väger mellan 20–60 kilo. För större gymnaster rekommenderar vi våra pro-modeller som Airtrack Talent Trainer serien.
Finns det någon garanti på en Gymplay Airtrack?
Ja, det finns två års garanti och reklamationsrätt på skador som inte kan tillskrivas vanligt slitage. Se även våra handelsvillkor. Tänk på att kontrollera produkten för eventuella fel och brister när den levereras. Om den är trasig eller på annat sätt inte kan användas ska du kontakta oss direkt på telefon +45 71 99 96 95 eller skicka ett e-postmeddelande till info@gymplay.eu
Hur pumpar jag upp min Gymplay?
Det är lätt att pumpa upp din Airtrack Trainer. Med den manuella pumpen kan det göras på 2–3 minuter, medan det bara tar 20 sekunder med den elektriska pumpen. Din Gymplay Airtrack är också lätt att packa ihop och ta inte upp mer plats än en sovsäck!
Vad gör jag om olyckan är framme och min Gymplay Airtrack punkteras?
Din Airtrack är inte så lätt att punktera, eftersom den är gjord av mycket slitstarka material. Skulle olyckan ändå vara framme och den punkteras har du möjlighet att lappa den. En reparationssats med lim och PVC medföljer allt Gymplay Airtracks, så att du kan reparera och fortsätta använda den.
Shoppa nu!